Als opslaan of versturen niet werkt 

Soms zijn er problemen met het opslaan en/of verzenden van de ingevulde screeningslijsten. Hieronder staan een aantal mogelijke oplossingen:

 U kunt het ingevulde formulier afdrukken en aan de leerkracht en/of logopedist geven.
●  Als verzenden van de screeningslijst per e-mail niet lukt, kunt u het formulier eerst opslaan op uw computer en de lijst dan later als bijlage per e-mail versturen
●  Als dat ook niet goed gaat is dat meestal te verhelpen door het downloaden en installeren van een recenteversie van de gratis Acrobat Reader.

    Een goed werkende versie kunt u via de onderstaande link installeren.

get adobe readerPas op: Bij de installatie van het programma worden soms extra opties aangeboden die u niet wenst. Verwijder in dat geval het vinkje bij die aangeboden opties, voor u op OK klikt.

Na de installatie van deze versie van AcrobatReader gebruikt, kunt u na het invullen de screeningslijst opslaan en/of versturen met behulp van de onderstaande knoppen:

         diskette opslaan: via het pictogram van een diskette links boven in het formulierscherm
  envelopje verzenden: via het pictogram van een envelop links boven in het formulierscherm
  printer icon afdrukken: via het pictogram van een printer links boven in het formulierscherm